Konfigurace, emaily, předplatné

Jste zde:
Odhadovaný čas přečtení: 2 min

Konfigurace

Můžete si prohlédnout konfiguraci Customer Relationship Manageru kdykoli, když půjdete do CRM > Nastavení v naší Nástěnce na levé straně. Uvidíte to pouze tehdy, pokud jste přihlášeni buď jako Shop Manager nebo jako Správce.

Hlavní nastavení

Tyto možnosti ovlivní obecná nastavení pro CRM.

Uživatelské jméno

Vyberte, jak chcete, aby bylo vygenerováno uživatelské jméno při přidávání zákazníků prostřednictvím CRM.  Například při zadání zákazníka v CRM je požadovaná pole e-mailová adresa a pak můžete vyplnit zbytek příslušných políček. Řekněme, že uživatelé zadají John a Smith jako první a poslední jméno a john@smith.com pro e-mailovou adresu, CRM pak vytvoří uživatelské jméno následujícím způsobem:

  • křestní jméno a příjmení např. johnsmith – vygenerované uživatelské jméno bude johnsmith
  • oddělené pomlčkou např. john-smith – vygenerované uživatelské jméno bude john-smith
  • e-mailová adresa – vygenerované uživatelské jméno bude john@smith.com

Filtry

Vyberte, které filtry chcete zobrazit na stránce zákazníků. Můžete si vybrat z následujíích:

  • Uživatelské role – zobrazuje rozevírací menu se všemi dostupnými uživatelskými rolemi
  • Poslední objednávka – zobrazuje rozevírací menu s měsíčními a ročními objednávkami
  • Stát – zobrazuje rozevírací menu se státem objednávek
  • Země – zobrazuje rozevíracího menu se zeměmi objednávek
  • Město – zobrazuje rozevíracího menu se seznamem měst objednávek
  • Jméno zákazníka – zobrazuje rozevírací menu s funkcí vyhledávání zákazníků v tabulce Zákazníci
  • Produkty – zobrazuje rozevírací menu s funkcí vyhledávání produktů, které byly zakoupeny zákazníky v tabulce Zákazníci
  • Varianty produktu – zobrazuje rozevírací menu s funkcí vyhledávání variant výrobků, které byly zakoupené zákazníky v tabulce Zákazníci
  • Stav objednávky – zobrazuje rozevírací menu s přehledem stavu objednávek.
  • Stav zákazníka – zobrazuje rozevírací menu se seznamem stavů zákazníků.
  • Kategorie produktů – zobrazuje rozevírací menu s přehledem produktových kategorií výrobků, které byly zakoupené zákazníky v tabulce Zákazníci.

Hodnota

Toto pole bude určovat, jak jsou zobrazeny údaje v tabulce Zákazníci. Výchozí volba je zde „Dokončeno“.  To bude znamenat, že informace ve sloupci Hodnota, která obsahuje celkovou hodnotu útraty a počet objednávek se bude skládat a zahrnovat pouze objednávky, které jsou dokončeny. Můžete si vybrat jakýkoliv stav, včetně vlastních stavů.

Příklad

Zákazník 1 má 3 objednávky:

Tyto tři objednávky se skládají z jedné zpracovávající se , jedné dokončené a jedné zrušené. Nastavení backend nalezené pod Zákazníci > Hodnota je nastaveno na hodnotu zahrnující Zpracovává se a Dokončeno:

Automatické e-maily

Povolte tuto možnost, pokud chcete automatické oznámení, které bude odesíláno zákazníkovi e-mailem při ručním zadání zákazníka pomocí Customer Relationship Manageru. Tento e-mail bude obsahovat uživatelské jméno a vygenerované heslo:

Odběratelé

Když je aktivována možnost Odběratelé, můžete zobrazit tento sloupec v tabulce Zákazníci což uvádí , zda je zákazník aktivní odběratelem či nikoli.

 

 

Pomohl Vám tento článek?
Ne 0
Zhlédnutí: 31