Přenos zákazníků

Jste zde:
Odhadovaný čas přečtení: 1 min
V tomto článku

Přenos zákazníků

Tyto možnosti ovlivní, jak jsou zákazníci přeneseni do CRM.

Uživatelské role

Vyberte, které uživatelské role budou zahrnuty v tabulce Zákazníci. Ve výchozím nastavení je vybrána role Zákazníci. Poznámka: Pokud nevidíte vaše uživatelské jméno, je to s největší pravděpodobností proto, že vaše uživatelská role je Administrátor, bez ohledu na to, zda jste provedli zkušební nákupy. Chcete-li, aby se vaše jméno zobrazovalo také, můžete zahrnout roli administrátora do výběru.

Neregistrovaní zákazníci

Zaškrtněte tuto možnost, pokud si přejete, aby zahrnovala neregistrované – hostující zákazníky. Existují omezení na to, co můžete a nemůžete dělat s neregistrovanými zákazníky.

Formát jména zákazníka

Vyberte, jak chcete, aby se zobrazovalo jméno vašeho zákazníka v přehledu Zákazníci. Můžete si vybrat z možnosti  „Jméno Příjmení“ nebo „Příjmení, Jméno“. Například; Jan Novotný nebo Novotný, Jan. Viz obrázek níže.

Pomohl Vám tento článek?
Ne 2
Zhlédnutí: 44