V tomto modulu se naučíte 5 kroků k vytvoření efektivního magnetu na kontakty
Conversion Academy
Moduly

1. Jak nejefektivněji získat od návštěvníka email pomocí "Magnetu na kontakty"

2. Jak nejrychleji proměnit návštěvníka v zákazníka díky "Likvidační nabídce"
V tomto modulu se naučíte jak si vytvořit svou vlastní likvidační nabídku
Lekce
- 2.1 Co je to „Likvidační nabídka“ a nezbytné vlastnosti efektivní likvidační nabídky
- 2.2 Jaké jsou jednotlivé typy likvidační nabídky
- 2.3 Jak vybrat správný typ likvidační nabídky pro Váš business
- 2.4 Co dělat, když si zákazník nekoupí likvidační nabídku
- 2.5 Co nesmí chybět Vaší likvidační nabídce (kontrolní seznam)

3. Jak vytvořit naprosto neodolatelnou "Hlavní nabídku"
V tomto modulu se naučíte, jak transformovat Vaši běžnou nabídku na neodolatelnou nabídku.
Lekce

4. Jak co nejvíce zvýšit hodnotu zákazníka díky "Maximalizátoru profitu"
V tomto modulu se naučíte, jak pomocí doplňkového prodeje jednoduše zvýšit Váš zisk.
Lekce
- 4.1 Co je to ”Maximalizátor profitu” a jaké jsou jednotlivé typy maximalizátorů
- 4.2 Okamžitý upsell, Cross-sell, VIP nabídka
- 4.3 Bundly, zvýhodněné balení, rozšíření produktové řady
- 4.4 Affiliate nabídka, prémiové předplatné
- 4.5 Jak nejrychleji vytvořit efektivní „Maximalizátor profitu“ + kontrolní seznam

5. Jak přimět zákazníky, aby nakoupili znovu díky "Opakované cestě "
Opakovaná cesta dokáže fantasticky zautomatizovat prodej zákazníkům, lteří si nenakoupili v určité fázi APC.
Lekce
- 5.1 Co je to „Opakovaná cesta “ a konstantní strategická komunikace
- 5.2 Jak nejlépe využít Autoresponder při opakované cestě
- 5.3 Jak znovu oslovit návštěvníky na celém internetu pomocí retargetingu
- 5.4 Jak nastavit a využívat „Okruhy uživatelů“ na Facebooku
- 5.5 Jak maximálně zvýšit konverze díky „Exitové nabídce”

6. Jak správně nastavit webové stránky a emailový systém pro systém APC
V tomto modulu se naučíte praktické postupy, jak nastavit Váš web pro všechny fáze A.P.C.
Lekce
- 6.1 Celková strategie a postup pro vytvoření A.P.C. na Vašem webu
- 6.2 Jak správně nastavit registrační stránku s magnetem na kontakty
- 6.3 Jak správně nastavit prodejní stránku pro „Likvidační nabídku“
- 6.4 Jak správně nastavit prodejní stránku pro „Hlavní nabídku a Maximalizátor profitu“
- 6.5 Kontrolní seznam před samotným spuštěním A.P.C.

7. Jak získat maximální množství nových návštěvníků s minimální investicí
V tomto modulu se naučíte, jak nejl=pe přivést do vašeho systému APC nové návštěvníky.
Lekce
- 7.1 Jaký typ návštěvnosti je nejlepší pro Váš web a jak vytvářet nativní reklamy
- 7.2 Jak nejefektivněji získat návštěvnost díky reklamní síti Google
- 7.3 Jak nejefektivněji získat návštěvnost díky reklamní síti Facebook
- 7.4 Jak nejefektivněji získat návštěvnost díky reklamní síti Seznam
- 7.5 Jak nejefektivněji získat návštěvnost pomocí Affiliate partnerů

8. Jak zvýšit úspěšnost systému APC pomocí systému AHA
V tomto modulu se naučíte nejlepší postup pro neomylné zvyšování konverzního poměru.
Lekce
- 8.1 Jak využít systém A.H.A. pro zvýšení konverzního poměru
- 8.2 Analýza – Jak analyzovat slabá místa na Vašem webu
- 8.3 Hypotéza – Jak využít techniku „Konverzní faktorizace“ pro vylepšení výkonnosti
- 8.4 Akce – Jak pomocí testování vybrat nejvýkonnější variantu
- 8.5 Pokročilé nástroje a postupy pro zvyšování konverzního poměru