Dozvíte se jak pracovat se startovací kampaní, když nemáte žádný produkt ani kontakty. Naučíte se, jak nejlépe nastavit a používat interní kampaň a jak prodávat v kampani fyzické produkty. Také se naučíte, jak využít na maximum partnerskou kampaň a dostaneme se i k samému vrcholu k používání kampaní tedy k evergreen kampani. Budete vědět kdy, jak a proč, spouštět jednotlivé fáze kampaní.
EliteMarketing
Moduly

1. Jaký typ kampaně používat a jak kampaň správně nastavit

2. Jak vytvořit obsah kampaně, aby dokázal oslovit váš trh
Předprodejní část kampaně často rozhoduje o úspěchu a neúspěchu kampaně. Dozvíte se tedy, jak udělat obsah, který bude diváky magnetizovat. Dozvíte se, jak nejlépe sdělit Váš příběh. Dostanete profesionální šablonu pro vytvoření e-booku. Také se dozvíte, jak se vyhnout nejčastějším chybám při tvorbě obsahu. Nakonec Vás naučím nejlepší postup, jak dosáhnout, aby zákazníci dychtivě čekali, až se konečně spustí prodejní fáze.
Lekce

3. Jak nejlépe nastavit pro kampaň webové stránky
Naučíte se, jak nastavit základní strukturu Vašeho webu, jak propojit Vaše stránky na systém pro správu emailů a další externí aplikace. Jakým způsobem nastavit komentáře uživatelů. Jak správně nastavit web pro předprodejní obsah. Jak nastavit web pro samotný prodej a jak ho propojit s fakturačním software pro automatické zaslání vašeho produktu. Také se dozvíte, jak správně nastavit členskou sekci Vašeho webu.
Lekce

4. Jak v kampani pracovat s emailem
Email je jedna z nejdůležitějších věcí, kterou musíte v kampani perfektně zvládnout. Naučíte se, jak nastavit nejlépe fungující typ stránky na získání kontaktů a přimět tak uživatele, aby se zaregistrovali do kampaně. Ukážu Vám, jakým způsobem zajistit, aby Váš email otevřelo co nejvíce lidí. Získáte vzorové emaily pro jednotlivé fáze kampaně. Naučíte se, jaké věci v emailu zmínit a kterým se naopak vyhnout. Dozvíte se, jak přimět uživatele, aby klikli na odkaz v emailu.
Lekce

5. Jak v kampani co nejlépe používat video
Video je hlavním komunikačním prostředkem v kampani, a pokud budou Vaše videa amatérská a nekvalitní, tak se jen těžko budete prosazovat. Ukážu Vám tedy, jak za co nejmíň peněz udělat dobře vypadající video. Naučím Vás jak video dobře ozvučit a nasvětlit. Ukážeme si jednotlivé druhy videa, které můžete v kampani použít. Prozradím Vám i skvělé tipy, jak na kameře vypadat co nejlépe. Také Vás naučím postup, který Vaše videa udělá naprosto unikátními.
Lekce

6. Jak využít na maximum sociální sítě a reklamu
Sociální sítě mají sílu znásobit výsledky Vaší kampaně. Prozradím Vám nejvíce účinnou strategii na získávání fanoušků pro vaši kampaň. Naučím Vás postup, jak nejlépe komunikovat Vaši kampaň přes Facebook a ostatní sociální sítě. Také Vás naučím nejvíce efektivní způsoby reklamy, které momentálně internet nabízí. Naučím Vás, jak správně nastavit všechny systémy, abyste měli dokonalý přehled nad vaší reklamou a neutráceli zbytečně peníze navíc.
Lekce

7. Jak ve vaší kampani pracovat s partnery
Kvalitně udělaná partnerská kampaň může posunout Vaši kampaň do milionových čísel. Ukážu Vám, jakým způsobem oslovit partnery. Jak připravit nabídku, která je zaujme. Naučím Vás jak správně načasovat a vést komunikaci s partnery během kampaně. Také se naučíte, jak bezchybně nastavit systém pro affiliate partnery a jak ho propojit s vaším webem.
Lekce

8. Jak vytvořit nejvíce účinnou prodejní část
Vytvoření účinné prodejní nabídky je jedním z největších problémů každé kampaně a tento modul Vás naučí, jak prodej dotáhnout do úspěšného konce. Naučíte se, jak vytvořit nejlepší strukturu prodejní nabídky. Jaké argumenty použít k tomu, abyste zákazníka snadno přesvědčili ke koupi. Jak formulovat Vaše bonusy a prodejní záruky. Nakonec Vás také naučím, jak postupovat v poprodejní části, abyste naprosto minimalizovali případné reklamace a vrácení produktů.
Lekce

9. Jak vytvořit vlastní úspěšný produkt
Tento modul je určen pro všechny, kteří ještě nemají svůj vlastní produkt, nebo ti kteří chtějí své podnikání rozšířit o nový produkt.
V pěti videích se postupně naučíte, jak uvést na trh svůj vlastní produkt. Jakým způsobem ho sestavit a jak ho prezentovat, aby měl co největší úspěch. Také Vás naučím jakým chybám se vyvarovat při tvorbě produktu.