autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu se naučíte, proč je likvidační nabídka nejlepším nástrojem pro konverzi registrovaných kontaktů na platící zákazníky.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu získáte konkrétní inspiraci pro vytvoření Vaší „Likvidační nabídky“. Ukážu Vám jak případně outsourcovat likvidační nabídku, nebo jak ji levně nakoupit z Číny.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu Vám dám konkrétní příklady, které typy likvidační nabídky budou nejlépe fungovat pro Váš obor podnikání.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu se naučíte postup, jak pomocí 3 emailů dokážete přesvědčit zákazníka, pokud si ihned nekoupil Vaši likvidační nabídku.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V této lekci dáme dohromady, všechny kroky z předcházejících videí 2.modulu. Stáhněte si i kontrolní seznam, který Vám pomůže prověřit, jestli Vaše likvidační nabídka splňuje všechny vlastnosti pro to, aby efektivně dokázala proměnit Váš registrovaný...