ClickWeb
  • Nápověda
  • Ceny
  • Vzdělávání
  • Kontakt
  • Můj účet
Vyberte stránku

2.1 Co je to „Likvidační nabídka“ a nezbytné vlastnosti efektivní likvidační nabídky

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu se naučíte, proč je likvidační nabídka nejlepším nástrojem pro konverzi registrovaných kontaktů na platící zákazníky.

2.2 Jaké jsou jednotlivé typy likvidační nabídky

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu získáte konkrétní inspiraci pro vytvoření Vaší „Likvidační nabídky“. Ukážu Vám jak případně outsourcovat likvidační nabídku, nebo jak ji levně nakoupit z Číny.

2.3 Jak vybrat správný typ likvidační nabídky pro Váš business

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu Vám dám konkrétní příklady, které typy likvidační nabídky budou nejlépe fungovat pro Váš obor podnikání.

2.4 Co dělat, když si zákazník nekoupí likvidační nabídku

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu se naučíte postup, jak pomocí 3 emailů dokážete přesvědčit zákazníka, pokud si ihned nekoupil Vaši likvidační nabídku.

2.5 Co nesmí chybět Vaší likvidační nabídce (kontrolní seznam)

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V této lekci dáme dohromady, všechny kroky z předcházejících videí 2.modulu. Stáhněte si i kontrolní seznam, který Vám pomůže prověřit, jestli Vaše likvidační nabídka splňuje všechny vlastnosti pro to, aby efektivně dokázala proměnit Váš registrovaný...
Ochrana osobních údajů I Obchodní podmínky ©2017 ClickWeb