autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu se dozvíte, proč je tak důležitá optimalizace Vaší hlavní nabídky a také, jak si vybrat ústřední psychologický motiv, proč by si lidé měli koupit Vaši nabídku.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu Vám ukážu prvních 10 kroků pro vytvoření účinné „Hlavní nabídky“.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu se naučíte zbývajících 11 kroků (z celkových 21), jak vytvořit neodolatelnou nabídku.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu Vám ukážu 6 oblastí, které je potřeba testovat při vytváření hlavní nabídky. Také Vám dám inspiraci, jak vytvořit účinný nadpis hlavní nabídky.
autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017
Obsah videa V tomto videu Vám dám k dispozici kompletní šablonu pro vytvořerní neodolatelné „Hlavní nabídky“ včetně kontrolního seznamu.