ClickWeb
  • Nápověda
  • Ceny
  • Vzdělávání
  • Kontakt
  • Můj účet
Vyberte stránku

8.1 Jak využít systém A.H.A. pro zvýšení konverzního poměru

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu se naučíte, jaké jsou jednotlivé kroky systému A.H.A., který pomocí jednoduchého postupu dokáže neomylně zvyšovat výkonnost „Automatizované prodejní cesty zákazníka“.

8.2 Analýza – Jak analyzovat slabá místa na Vašem webu

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu se naučíte všechny důležité prvky, na které se musíte při analýze zaměřit. Odkazy na doporučované analytické systémy Google Analytics SessionCam Crazy Egg

8.3 Hypotéza – Jak využít techniku „Konverzní faktorizace“ pro vylepšení výkonnosti

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu se naučíte, jak pracovat s technikou konverzní faktorizace, která dokáže jednoduše určit, které prvky na stránce snižují Vaše konverze.

8.4 Akce – Jak pomocí testování vybrat nejvýkonnější variantu

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu se naučíte přesný postup, jak spustit a správně vyhodnotit A/B testování v systému Google Analytics.

8.5 Pokročilé nástroje a postupy pro zvyšování konverzního poměru

autor: Pavel Hrdlička | Kvě 31, 2017

Obsah videa V tomto videu Vám představím speciální nástroj, který vytváří individuální časové odpočty pro každého návštěvníka a také si ukážeme další pokročilé nástroje pro zvýšení konverzí.
Ochrana osobních údajů I Obchodní podmínky ©2017 ClickWeb